Խնդրում ենք սպասել...

Միջազգային

Դատարանը կալանավորել է Google-ի ռուսական դուստր ձեռնարկության ակտիվները ևս 500 մլն ռուբլու չափով

20:42, հինգշաբթի, 19 մայիսի, 2022 թ.
Դատարանը կալանավորել է Google-ի ռուսական դուստր ձեռնարկության ակտիվները ևս 500 մլն ռուբլու չափով

Մոսկվայի արբիտրաժային դատարանը RT հեռուստաալիքի հիմնադիր TV-Novosti ինքնավար ոչ առևտրային կազմակերպությանի խնդրանքով կալանք է դրել Google ՍՊԸ-ին պատկանող ամբողջ շարժական և անշարժ գույքի և դրամական միջոցների վրա: Ընդհանուր գումարը կազմում է 500 միլիոն ռուբլի:
     RT-ի հիմնադրի կողմից հարուցված գործով միջանկյալ միջոցներ են ձեռնարկվել՝ պահանջելով Google Ireland Limited-ից, Google LLC-ից և Google ՍՊԸ-ից վերականգնել հայցվորի արգելափակված YouTube ալիքների մուտքը։ Հայցադիմումում նշվում է նաև դատարանի որոշումը չկատարելու դեպքում տույժի վերականգնման պահանջ։ Դատարանը համաձայնել է հայցվորի այն փաստարկներին, որ «պահանջի ապահովման համար միջոցներ չձեռնարկելը կարող է հետագայում անհնարին դարձնել դատական ​​ակտի կատարումը»։ «Հայցվորի հայտարարության մեջ շարադրված փաստարկները հաստատվում են հայցվորի կողմից ներկայացված ապացույցներով, ներառյալ՝ հաշվեկշռի բացատրությունները և Google ՍՊԸ-ի 2020 թվականի ֆինանսական արդյունքների հաշվետվությունը»,- ասվում է վճռում։
     Նախկինում 500 միլիոն ռուբլու չափով Google-ի ակտիվները ձերբակալվել էին նաև երկու այլ գործերով՝ NTV հեռուստաընկերության և GPM Entertainment Television-ի կողմից, որը Գազպրոմ Մեդիա-ի մաս է կազմում (TNT, Pyatnitsa, 2x2, TV-3 հեռուստաալիքներ: ): Բացի այդ, մինչ այս Google-ի ռուսական կառույցի օգտահաշիվները դատարանն արդեն ձերբակալել էր «Ախմատ» ֆուտբոլային ակումբի և դատական ​​կարգադրիչների գործով՝ Ցարգրադ YouTube-ի ալիքի ապաշրջափակման հետ կապված վեճում։ Ապրիլի 29-ին Google-ի ներկայացուցիչը դատարանում հայտնել է, որ այն ժամանակ ընկերության հաշիվներից Դաշնային կարգադրիչների ծառայության դեպոզիտ է փոխանցվել 9 միլիարդ ռուբլի։
     Ռոսկոմնադզորը մարտի 19-ին հայտնել է, որ գրանցել է 54 դեպք, երբ YouTube-ը սահմանափակումներ է կիրառել ռուսական ալիքների վրա։ Գրաքննության ենթարկվածների թվում են ռուս լրագրողների և լրատվամիջոցների YouTube ալիքները, այդ թվում՝ RBC, NTV, TNT, REN TV, «Իզվեստիյա», Channel Five, «Ռուսական ռադիո» և «Ցարգրադ», «Առաջին ալիք», «Ռոսիա 1», «Մշակույթ», «Զվեզդա», «Ռոսիա 24, «Սպուտնիկ», «ՌԻԱ Նովոստի»: Ներկայում VGTRK-ը, «Զվեզդա»-ն, TV Center-ը, TV Channel 360-ը, Moscow Media-ն և ORT-ն դատական ​​հայցեր են ներկայացրել YouTube-ի ալիքների արգելափակումից հանելու համար։ RT-ի հայցի վերաբերյալ նախնական լսումները նշանակված են հուլիսի 1-ին։
     Google-ի ռուսական մասնաճյուղը մայիսի 18-ին հայտնել է իր սնանկության մասին հայտարարությամբ դատարան դիմելու իր մտադրության մասին, քանի որ «նախատեսում է իր սնանկությունը և ֆինանսական պարտավորությունների կատարման անհնարինությունը»։
     Մարտի սկզբին հաղորդվեց, որ Google-ը որոշել է անհապաղ արգելափակել YouTube-ի ալիքները Եվրոպայում, որոնք կապված են RT ալիքի և Sputnik գործակալության հետ՝ «կապված Ուկրաինայի ապառազմականացման ռուսական հատուկ գործողության հետ»։

| | |
1664 | 0
Facebook