Խնդրում ենք սպասել...
Այսօր`  երկուշաբթի, 18 հոկտեմբերի, 2021 թ.
Ինսթագրամ

Համացանց

«Այս թռիչքը նույնիսկ բիզնես տեսակետից շահավետ չի եղել. կարող եք քարտեզի վրա քանոնով հաշվարկել». Հ. Ճաղարյան

20:42, ուրբաթ, 08 հոկտեմբերի, 2021 թ.
«Այս թռիչքը նույնիսկ բիզնես տեսակետից շահավետ չի եղել. կարող եք քարտեզի վրա քանոնով հաշվարկել». Հ. Ճաղարյան

ՀՀ վարչապետի՝ ավիացիայի գծով նախկին խորհրդական Հակոբ Ճաղարյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է. «Բաքու-Նախիջևան թռիչքի շուրջ (ամփոփիչ)
     Գրառումս երկար է լինելու:
     Այդ պատճառով երկար չկարդացողները թող նեղություն չկրեն։
     1. ԻԿԱՕ-ի Int’l Civil Aviation Organization-Քաղաքացիական Ավիացիայի Միջազգային Կազմակերպություն- ԱՌԱՋԻՆ ԿԵՏ (ըստ Շահեն Պետրոսյանի, կամ նրա մեկնաբանությունը մեկնաբանող լրագրողի) գոյություն չունի:
     ՉՈւՆԻ ԸՆԴՀԱՆՐԱՊԵՍ:
     Այս արտահայտությունը ոլորտից բացարձակ անտեղյակության և պրոֆեսիոնալ ծայրահեղ անպիտանության ցուցանիշ է:
     Կա ICAO հիմնադիր փաստաթուղթ` Չիկագոյի Կոնվեցիան (ՉԿ): Եվ այդ փաստաթուղթն ունի առաջին հոդված: Որը կոչվում է, ՍՈւՎԵՐԵՆԻՏԵՏ:
     Այն ասում է տրամագծորեն հակառակի` սեփական երկրում սեփական օդային տարածքի հանդեպ ունեցած ԻՐԱՎՈւՆՔԻ մասին:
     Այդ հոդվածում աներկբա գրված է, որ ամեն երկիր իր օդային տարածքի միակ և աներկբա ՍՈւՎԵՐԵՆՆ Է:
     Եվ վերջ:
     Ցանկացած ոք, նույնիսկ ոչ իրավաբան կարող է ծանոթանալ այդ փաստաթղթին ընդամենը Google-փնտրտուքով:
     2. ՉԿ 5-րդ, 6-րդ և 11-րդ հոդվածները հստակեցնում են այլ երկրի օդային տարածքից օգտվելու իրավասությունները:
     Համաձայն այդ հոդվածների՝ Ադրբեջանը, կամ այլ երկիր, առանց ՀՀ իշխանությունների թույլտվության չէին կարող օգտագործել սուվերեն երկրի օդային տարածքը:
     Հետևաբար` թռիչքը կատարվել է ՀՀ կառավարության իմացությամբ, կամ Ադրբեջանի կողմից նրա (կառավարության) արհամարմամբ:
     3. ICAO doc. 252-ը սահմանում է այլ երկրների օդային տարածքի օգտագործման կանոնակարգը: Որտեղ հստակ նշվում է թույլ չտալու, իսկ թույլ տալու դեպքում, անվստահության առկայության պարագայում, նույնիսկ քո երկրում վայրէջքի և օդանավի ստուգման իրավունքը:
     4. ՀՀ Կառավարության, 2003 թ. «ՀՀ Օդային տարածքի Կազմակերպման կարգը Հաստատելու մասին» փաստաթղթով, և հաշվի առնելով վերոնշյալ փաստաթղթերը, այս թռիչքի թույլտվությունը պիտի շնորհվեր ՀՀ ԱԳՆ և ՊՆ կողմից, և միայն նրանց երկուսի համաձայնության դեպքում:
     Ի՞նչ կասի մաթեմատիկական մեքենաների ինստիտուտի կրտսեր գիտաշխատողից ռազմավարական ոլորտի` Քաղաքացիական Ավիացիայի Վարչության պետի պաշտոնին նշանակված «մասնագետը», որևէ կապ չունի իրականության հետ:
     Այս թռիչքը նույնիսկ բիզնես տեսակետից շահավետ չի եղել AZAL-ի համար` Բաքու-Նախիջևան թռիչքուղին ավելի կարճ է Բաքու-Թավրիզ-Նախիջևան երթուղով, քան Բաքու-Ճամբարակ-Գառնի-Նախիջևան ճանապարհով (կարող եք քարտեզի վրա քանոնով հաշվարկել):
     Այս թռիչքը հերթական ապտակը, կամ աքացին էր մեր երկրին, ի դեմս ՀՀ «թավշյա» քայլառաստների և նրանց իմացյալ կամ ոչ իմացյալ ձայն տվող բիոմասսայի
     Այսքանը»։

Աղբյուրը` Հակոբ Ճաղարյան
| | |
2713 | 0
Facebook