Խնդրում ենք սպասել...
Այսօր`  երկուշաբթի, 03 օգոստոսի, 2020 թ.

Ի՞նչ ենք ուտում, հագնում, դիտում

Բժիշկն զգուշացնում է՝ մրգերն ու հատապտուղները կարող են ճարպակալման պատճառ դառնալ

23:30, կիրակի, 26 հուլիսի, 2020 թ.
Բժիշկն զգուշացնում է՝ մրգերն ու հատապտուղները կարող են ճարպակալման պատճառ դառնալ

Բժիշկ-էնդոկրինոլոգ Զուհրա Պավլովան հայտարարել է, որ ավելորդ քաշ ունեցող մարդիկ պետք է սահմանափակեն մրգերի և հատապտուղների օգտագործումը:
     Նա նշել է, որ պտուղներում պարունակվող ֆրուկտոզան օրգանիզմում առաջացնում է ճարպային բջիջների կուտակումներ։ Բացի այդ, մեծ քանակությամբ մրգերի և հատապտուղների հաճախակի օգտագործումը կարող է դառնալ լյարդի ոչ ալկոհոլային ցիռոզի պատճառներից մեկը:
     Մասնագետի խոսքով՝ պահպանելով մի քանի պարզ կանոններ, կարելի է խուսափել առողջական խնդիրներից․
     *Օրական ուտել ոչ ավելի, քան 200-300 գրամ իրգ ու հատապտուղ: Երկու խնձորը լավ է, երեքն արդեն չարաշահում է:
     *Մրգեր և հատապտուղներ ուտել միայն հիմնական կերակուրից հետո,
     *Երեկոյան հատապտուղներ և մրգեր չուտել: Դրանցում շատ մանրաթելեր կան, որոնք մարսելու համար շատ ջուր և էներգիա է պահանջվում։ Դա կարող է անհանգիստ քնի պատճառ դառնալ,
     - Հյութ մի քամեք խնձորից, նարինջից, խաղողից և այլ մրգերից՝ «ֆրուկտոզայի կրկնակի չափաբաժին եք ընդունում և չեք ստանում որևէ կարևոր բջջանյութ։ Նման հյութերի օգտագործումը հանգեցնում է հոդատապի

| | |
5712 | 0
Facebook
COMMENT.am