Facebook ընկերությունը հայտարարել է փոփոխությունների մասին, որոնք պետք է առավել թափանցիկ դարձնեն սոցցանցում քաղաքական գովազդը: Ավելի վաղ ընկերությունը քննադատության էր արժանացել Ռուսաստանի հետ կապ ունեցող քաղաքական բնույթի 3 հազար գովազդային հայտարարությունների մասին հաղորդագրություններից հետո:
Գովազդատուները պետք է ավելի շատ տեղեկություն տրամադրեն: Այս մասին սոցցանցի իր էջում գրել է ընկերության հիմնադիր Մարկ Ցուկերբերգը:
«Դուք հնարավորություն կունենաք տեսնել, թե որքան է վճարել գովազդատուն, ովքեր են դիտել այդ գովազդն ու քանի դիտում է ունեցել գովազդը»,- գրել է Ցուկերբերգը:
Ընկերությունը մտադիր է նաև մի քանի հազար մոդերատոր վարձել քաղաքական գովազդների հայտնաբերման համար: