Մատների օգտագործումն օգնում է երեխաներին հեշտությամբ սովորել մաթեմատիկա առարկան:
Փորձարկումների շրջանակում, երեք խմբի երեխաները խնդիր են լուծել: Առաջին խմբի երեխաները դրա համար օգտագործել են դոմինո, մյուսն` իրենց մատները, երրորդ խումբը, խնդիրը լուծելու համար, միաժամանակ օգտվել է երկու տարբերակից:
Պարզվել է, որ այն երեխաները, ովքեր օգտագործել են մատներն, ավելի հեշտ են լուծել մաթեմատիկական խնդիրը: Ինչպես նշում է «Planet Today»-ը, մատները երեխաների համար հանդիսացել են կամուրջ` գրավոր և խորհրդանշական թվերի միջև:
Գիտնականները խորհուրդ են տալիս ուսուցիչներին` կիրառել խառն ուսուցման ձևեր, որոնք հնարավորին չափով արդյունավետ են: