Խնդրում ենք սպասել...

Քննարկումներ

Կարելի՞ է ժարգոնը բեմ բարձրացնել. մտավորականները` բեմում հնչող խոսքի մասին

չորեքշաբթի, 14 հունվարի, 2015 թ.
Կարելի՞ է ժարգոնը բեմ բարձրացնել. մտավորականները` բեմում հնչող խոսքի մասին
Հայ թատրոնն ունի բազում խնդիրներ, որոնցից մեկը բեմում հնչող խոսքն է: Ի՞նչ լեզվով է խոսում այսօր թատրոնը: Կարելի՞ է արդյոք ժարգոնը բեմ բարձրացնել, թե՞ բոլոր հերոսները պետք է խոսեն մաքուր, գրական հայերենով, եթե անգամ մարմնավորում են գողի կամ մարմնավաճառի: Այս հարցում տարբեր են արվեստագետների կարծիքները:
Այս թեման մեկնաբանել են`

Աննա Էլբակյան, դերասանուհի

Աննա Էլբակյան, դերասանուհի
Դու չես կարող այսօր մարմնավորել մի մարդու, ով խոսում է անցյալ դարի լեզվով: Ծիծաղելի է: Թատրոնը թանգարան չէ, և թատրոնի լեզուն չի կարող թանգարանային լինել...Աբսուրդ է...Եթե նայում ես մարդու աչքերի մեջ, պետք է խոսես նրա լեզվով, բայց չդառնաս ժարգոնային:

Հրանտ Թոխատյան, դերասան

Հրանտ Թոխատյան, դերասան
Յուրաքանչյուր համաշխարհային ժամանակակից թատրոն բեմ է բարձրացնում այն լեզուն, որով այսօր խոսում է երիտասարդությունը: Դա նորմալ է: Բայց այն լեզուն, որով խոսում է հայ երիտասարդությունը, բեմից գռեհիկ է հնչում, ինչը չի կարելի ասել ռուսական, անգլիական, ֆրանսիական խոսքի մասին: Դրա համար պետք է տարբերել երևանյան սլենգն ու ժարգոնը:

Դավիթ Հակոբյան, ռեժիսոր

Դավիթ Հակոբյան, ռեժիսոր
Ասում ենք՝ թատրոնը նախ ժամանցի վայր է, բայց ինձ համար ճիշտ թատրոնն էլիտար ժամանցի վայր է: Այնտեղ լեզուն չի կարող շատ հասարակ լինել: Այն պետք է տարբերվի մարդկային խոսքից, լինի մի քիչ թատերային: Այլապես, եթե ես այդ նույն ժարգոնը լսում եմ տանը, աշխատավայրում, փողոցում, խանութում, ամենուր, ինչո՞ւ գամ փող տամ՝ մի հատ էլ թատրոնում լսեմ այդ ապուշությունը:
Այսօր ունենք ռեժիսորներ, ովքեր համարձակ ժարգոն են օգտագործում, և ունենք ռեժիսորներ, ովքեր դասական, ակադեմիական ոճն են պահում: Ոչ նա է մի բան, ոչ էլ նա... Ոսկե միջինը պետք է գտնեն դրամատուրգները:

Սոնա Մելոյան, թատերագետ

Սոնա Մելոյան, թատերագետ
Թատրոնները պետք է լինեն շատ տարբեր: Շատ կարևոր է գրական նյութը, դերասանի կուլտուրան գալիս է նաև դրամատուրգիայից: Մեր հանդիսատեսը շատ ծայրահեղական է: Երիտասարդներն ուզում են ժամանակակից գործեր, իսկ ավագ սերունդը շատ պահպանողական է, երբ բեմում նորություն է տեսնում, բղավում է՝ աղավաղեցին: Բայց պետք է հասկանանք, որ դա նոր դրամայի օրենքն է: Եթե ուզում ենք ժամանակակից բեմ, Շեքսպիրով չենք կարող սահմանափակվել:

Երվանդ Մանարյան, ռեժիսոր

Երվանդ Մանարյան, ռեժիսոր
Թատրոնի խնդիրը միայն լեզվի մեջ չի: Եթե ժամանակակից մտածողություն չենք բերում բեմ, խոսքը չի կարող լինել ժամանակակից: Թատրոնի մտածողությունը խորթ է մեր հասարակական հուզումներին ու մտքերին: Այսօր բազում խնդիրներ ունենք, որոնցից ոչ մեկի արտացոլումը բեմում չես տեսնի:
9212 | 1