Գովազդն առևտրի շարժիչ ուժն է, սակայն ինչ ուղղությամբ այն կշարժեր առևտուրը, եթե ասեր ճշմարտությունը:
Թե ինչպիսի խորամանկություններով է նկարահանվում գովազդը, կարելի է պատմել անվերջ: Օրինակ, գերխիտ թթվասերի գովազդում թթվասերին փոխարինում է սոսինձը, «անարատ մեղրի» գովազդում մեղրի փոխարեն մեքենայի յուղ է: Գովազդվող բոլոր ուտելիքների փայլն ապահովում է մազերի լաքը և այսպես շարունակ: Սակայն խաբեություն է ոչ միայն գեղագիտական կողմն, այլև գովազդի բուն ասելիքը:
Ժամանցային МЁD հարթակը ներկայացրել է, թե ինչ տեսք կունենար գովազդը, եթե դրանում ասվեր միայն ճշմարտությունը: