Facebook սոցցանցի նորությունների ժապավենում ավելի շատ կցուցադրվեն ընկերների գրառումները, իսկ ԶԼՄ-ների և ընկերությունների գրառումների քանակն, ընդհակառակը, կնվազի: Այս մասին Facebook-ի իր էջում գրել է ընկերության հիմնադիր Մարկ Ցուկերբերգը:
Նրա խոսքով՝ ընկերությունն սկսել է ավելի շատ բողոքներ ստանալ օգտատերերից այն մասին, որ կոմերցիոն հաղորդագրությունները հետ են մղում օգտատերերի գրառումները: Այժմ Facebook-ի թիմը կենտրոնացել է այդ խնդրի վրա:
Ցուկերբերգը նշել է, որ նորարարությունն իրականացնելու համար մի քանի ամիս կպահանջվի: Նա նաև ենթադրել է, որ այդ փոփոխությունների արդյունքում մարդիկ ավելի քիչ ժամանակ կանցկացնեն Facebook-ում, սակայն այն ավելի արժեքավոր կդառնա:
Նշենք, որ անցած տարի սոցցանցը քարոզարշավ էր սկսել կեղծ նորությունների դեմ: Խոշոր լրատվական գործակալությունները սոցցանցին օգնում էին տեսակավորել կասկածելի հրապարակումները: