Խնդրում ենք սպասել...
Այսօր`  չորեքշաբթի, 18 հուլիսի, 2018 թ.
Ավանդների տոկոսադրույքը`  
Հայկական դրամ
14.00%
,
ԱՄՆ դոլլար
6.50%
,
Եվրոպական Եվրո
4.00%
,
Ռուսական ռուբլի
8.50%

Իրադարձություններ

«Կարգախոսն ընտրված էր, որի մեջ կար պարտադիր բառը, մնում էր հասկանալ` ով ունի Գյումրիից պարտադրելու իրավունքը». Տիգրան Վիրաբյան

11:30, չորեքշաբթի, 06 դեկտեմբերի, 2017 թ.
«Կարգախոսն ընտրված էր, որի մեջ կար պարտադիր բառը, մնում էր հասկանալ` ով ունի Գյումրիից պարտադրելու իրավունքը». Տիգրան Վիրաբյան

Ինչպես MAMUL.am-ի թղթակցի հետ զրույցում նշեց Գյումրու թատրոնի տնօրեն Տիգրան Վիրաբյանը, թատրոնը հանրահռչակելու համար` PR-ի տարբեր մեթոդներից են օգտվում: «Տարբեր քայլերի ենք դիմում, որպեսզի հասարակության ուշադրությունը սևեռենք թատրոնի վրա: Եվ հենց այս ժամանակահատվածում, երբ ներքին տուրիզմն օր օրի մեծ թափ է ստանում և Գյումրի այցելուների թիվն ամեն օր մեծանում է, մենք չէինք կարող չգտնել մի տարբերակ` քաղաք մտնողին առաջինն ուղղորդելու թատրոն: Կարգախոսն ընտրված էր, որի մեջ կար պարտադիր բառը, մնում էր հասկանալ՝ ով ունի Գյումրիից պարտադրելու իրավունքը: Եվ բնականաբար դա մեծանուն Մհեր Մկրտչյանն էր, որ կարող էր ասել` «Պարտադիր կերթաք թատրոն...»»,- ասաց թատրոնի տնօրենը:

«Կարգախոսն ընտրված էր, որի մեջ կար պարտադիր բառը, մնում էր հասկանալ` ով ունի Գյումրիից պարտադրելու իրավունքը». Տիգրան Վիրաբյան
«Կարգախոսն ընտրված էր, որի մեջ կար պարտադիր բառը, մնում էր հասկանալ` ով ունի Գյումրիից պարտադրելու իրավունքը». Տիգրան Վիրաբյան

     Հիշեցնենք` Գյումրու Վարդան Աճեմյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնի նախաձեռնությամբ դեկտեմբերի 2-ին գովազդային առաջին վահանակը տեղադրվեց քաղաք ելումուտ անողների համար. մտնողներին Մհեր Մկրտչյանի դիմանկարով վահանակը հորդորում է՝ «Պարտադիր թատրոն կերթաք», իսկ դուրս եկողներին հարցնում՝ «Թատրոն գնացի՞ք...»:
«Կարգախոսն ընտրված էր, որի մեջ կար պարտադիր բառը, մնում էր հասկանալ` ով ունի Գյումրիից պարտադրելու իրավունքը». Տիգրան Վիրաբյան
«Կարգախոսն ընտրված էր, որի մեջ կար պարտադիր բառը, մնում էր հասկանալ` ով ունի Գյումրիից պարտադրելու իրավունքը». Տիգրան Վիրաբյան

| | |
1997 | 0