Ամերիկյան քաղաքականությանը ռուսական միջամտության փորձերը չավարտվեցին Facebook-ում և Twitter-ում: CNN-ի հետաքննության համաձայն՝ Ռուսաստանը «Սև կյանք» (Black Lives Matter) անվանումով շարժումը տարածվել է նաև YouTube-ում, Tumblr-ում և նույնիսկ Pokémon Go-ում:
«Մի՛ կրակեք մեզ վրա» ("Don't Shoot Us") անվանումով քարոզարշավը նոր պատկերացում է առաջարկում այն մասին, որ ռուս գործակալներն առցանց էկոհամակարգ են ստեղծել, որում պառակտող քաղաքական հաղորդագրություններն ամրապնդվել են բազմաթիվ հարթակներում՝ ուժգնացնելով քարոզարշավը:
Հարցին մոտ կանգնած աղբյուրը հեռուստաալիքին հայտնել է, որ «Մի՛ կրակեք մեզ վրա» կարգախոսը Facebook-ում եղել է 470 չհաստատված հաշիվներից մեկի շրջանում, որոնք արգելափակվել են ընկերության կողմից:
Այդ հաշիվերը քաղաքական գովազդներ են տարածել և, ամենայն հավանականությամբ, ղեկավարվել Ռուսաստանի կողմից:
CNN-ը նշում է, որ ներկայում այդ քարոզարշավի հետ կապված Facebook-ի, Instagram-ի և Twitter-ի հաշիվներն արգելափակվել են: