Խնդրում ենք սպասել...
Այսօր`  երկուշաբթի, 25 սեպտեմբերի, 2017 թ.
Ավանդների տոկոսադրույքը`  
Հայկական դրամ
14.00%
,
ԱՄՆ դոլլար
6.50%
,
Եվրոպական Եվրո
4.00%
,
Ռուսական ռուբլի
9.00%

Ի՞նչ ենք ուտում, հագնում, դիտում

Ճիշտ սննդակարգ` քաշը նվազեցնելու համար

01:05, կիրակի, 09 հուլիսի, 2017 թ.
Ճիշտ սննդակարգ` քաշը նվազեցնելու համար

Մասնագետները տարատեսակ դիետաների փոխարեն քաշի նվազեցման համար խորհուրդ են տալիս ընդամենը հետևել սննդակարգի ճիշտ կանոններին:
     «Ուտել օրական 5-6 անգամ, կենդանական ծագման յուղերի փոխարեն օգտագործել բուսական յուղ, ինչպես նաև` հրաժարվել կամ մինիմումի հասցնել սպիտակ ցորենից պատրաստված հացաբուլկեղենի քանակը, փոխարենն` ուտել լավաշ կամ մուգ ալյուրից պատրաստված հաց` առանց խմորիչի:
     Սննդակարգում ավելի շատ ներառել բանջարեղենային մթերքներ, ձկնեղեն, ոչ յուղոտ միս, հնդկաձավար, լոբազգիներ: Ցանկալի է օգտագործել անյուղ կաթնամթերք` կաթնաշոռ, մածուն, թթվասեր: Ուտել ոչ շատ քաղցվր մրգեր` խնձոր, կիվի, թուրինջ, նուռ և այլն»,- խորհուրդ են տալիս սննդաբանները:
     Այս ամենին զուգահեռ պետք է նաև ակտիվացնել ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը` վազք, լող, շեյփինգ:

18022 | 0
|
Հավանե՛ք և բաժանորդագրվե՛ք
Facebook
ВКонтакте
ՄԱՄՈՒԼ.am